Best Of Bekhsoos: “Akeed Shakibé Besh3a”

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading ... Loading ...

569 views

Dear Readers,

As many of you have noticed and complained about, Bekhsoos has been on a break for a while now. We apologize for the absence but sometimes, life happens.

You have made us realize how important Bekhsoos is to you and we thank you for that. Your feelings motivate us to work harder and pour our hearts into this virtual portal in a region where the act of being invisible, has been able to touch so many lives, starting with our own.

For the next few weeks Bekhsoos will be publishing “Best Ofs” from previous issues until we re-launch the magazine. In the meantime we are meeting and discussing with each other until we come out of the box with a common understanding about a new vision for Bekhsoos.

In this week:  Best of “Shakibe”! Enjoy it!

 

القارئات العزيزات والقراء الأعزاء وما بين ذلك وما خارج ذلك،

كما لاحظتم/ن في الأسابيع الماضية وسجلتم/ن اعتراضكم/ن على الوضع، فقد غابت “بخصوص” واحتجبت عن الصدور كنوع من العطلة الصيفية.

نعتذر عن غيابنا، لكننا أحيانا نضطر لمجاراة الظروف المستجدة.

لقد جعلتمونا ندرك كم أن “بخصوص” مهمة لكم/ن، ونحن نشكركم/ن لذلك من صميم قلوبنا. لقد شكلت مشاعركم/ن دافعا لنا لنعمل بجدّ من جديد، ولنضع قلوبنا وعقولنا ثمارا لهذه الصفحة الافتراضية التي سمحت لنا في خلال السنتين الماضيتين بالبقاء مجهولي/ات الوجوه والأسماء، انما قادرين/ات على احداث تأثير عميق في حياة الكثيرين/ات، ابتداءا بأنفسنا وحياتنا نحن.

نود أن نعلن لكم/ن اليوم ومن دون الاطالة عليكم/ن، أن “بخصوص” ستطل عليكم/ن من جديد في الأسابيع المقبلة، بأعداد تشمل أفضل ما في أرشيفها، إلى أن نقوم باعادة اطلاقها من جديد في بداية شهر تشرين الأول – أكتوبر.

في هذا الوقت، نحن نعمل بكدّ ونعقد الاجتماعات المتواصلة ونتباحث في ما بيننا حتى نصل إلى فهم أكبر لأهداف “بخصوص” في المرحلة المقبلة، وشكلها، ورؤيتها العميقة والمميزة.

في هذا العدد من “بخصوص”، سنترككم/ن مع عزيزتنا “شكيبة” التي قررت العودة بستّ حلقات سبق أن نشرت على يد رسامتنا الموهوبة “ساندي”! نتمنى لكم/ن وقتا ممتعا معها!

 

 

 

team

Leave a Reply